Results 1 to 8 of 8

Thread: HAHA FRANNY KISS MY ASS

  1. #1
    Ammie's Avatar
    Ammie is offline Registered+
    Join Date
    Jan-26-2004
    Posts
    3,007

    Exclamation HAHA FRANNY KISS MY ASS

    HAHAHA THAT BITCH TRIED TO FUCK UP MY PLANS BE WE BLEW HARDER THEN HER WE WERE OUT IN THE HURRICANE AFTER WE GOT TO A SAFER PLACE AND OMFG IT WAS SO KICK ASS WE WENT THRU HER HIGH AND DRUCK OFF OUR ASSES JUST LIVIN IT UP. U SHOULD HAVE SEEN LOLA HAHAH WE WERE PLAYIN THE THE WIND AND RAIN AND SHE WAS ALL LIKE :FUCK U FRANNY BLOW ME" LMFAO AND THE BITCH DID FRANNY BLEW HER ASS RIGHT OVER.......... OMFG I WAS DIEIN LAUGHIN IT WAS GREAT. WE WENT FOR A WALK AND I HAD A TREE HIT MY ASS OMG THAT SUCKED I GOT A FEW BRUSIES BUT ITS ALL GOOD NOW. WE HAD FUN BUT THEN WE GOT BACK TO A DISATER HER HOUSE WAS SO FUCKED THERE IS NOTHING LEFT OF THIS TOWN ITS BAD OMFG BUT WE MADE IT TRU IT WITH JUST A FEW SCRATCHES SO ITS ALL GOOD RIGHT
    Life isnt about how to survive the storm, but how to dance in the rain

  2. #2
    gs8778's Avatar
    gs8778 is offline Registered+
    Join Date
    May-03-2004
    Posts
    617
    yep, sounds fun lay off the caps lock though
    Time is never wasted when you're wasted all the time

  3. #3
    GHoSToKeR's Avatar
    GHoSToKeR is offline Registered+
    Join Date
    Jun-11-2004
    Posts
    8,036
    Quote Originally Posted by Ammie
    WE WENT FOR A WALK AND I HAD A TREE HIT MY ASS
    holy shit!! lol

    seriously, im glad you're both okay!! When I saw the news and realised you were in florida I was worried, but it's all good.. glad you had a good time

    peeeaaaace
    peace

  4. #4
    Ammie's Avatar
    Ammie is offline Registered+
    Join Date
    Jan-26-2004
    Posts
    3,007
    GOTTA LOVE THEM DAMN STORMS
    Life isnt about how to survive the storm, but how to dance in the rain

  5. #5
    KillaBuzz's Avatar
    KillaBuzz is offline Registered+
    Join Date
    Jul-19-2004
    Posts
    1,039
    hahaha thatz fuckin awsum ammie...glad erythinz alrite.

    Potent Herbs And Leaves Could Ease The World
    Krayzie Bone-Smokin Buddah...Awsum Song To Toke To

  6. #6
    Ammie's Avatar
    Ammie is offline Registered+
    Join Date
    Jan-26-2004
    Posts
    3,007
    its all good homey
    Life isnt about how to survive the storm, but how to dance in the rain

  7. #7
    SativaTrip's Avatar
    SativaTrip is offline Registered+
    Join Date
    Aug-17-2004
    Posts
    281
    that is a a very great story...good your safe lol damn
    Please support an all stoner production of great funk and value and fuckin funny music

    Woopedy doo bang shit fuck smash bam bam bam bam bam bang boing!
    http://CaptainPappyLand.com/

  8. #8
    Lola's Avatar
    Lola is offline Registered
    Join Date
    May-21-2004
    Posts
    1,223
    damn! if you don't give a fuck. We don't give a damn





    thats all i can say about frances

Bookmarks

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •